مقالات

طراحی ورودی خانه

این محل اواین جایی است که میهمان بعد از ورود به منزل به آن پا می گذارد و ما میخواهیم که بر روی یک میهمان تازه وارد تاثیرات خوبی داشته باشد. تمام ورودی ها به شکل یکسان ساخته نمی شوند، بعضی از خانه ها ورودی های کوچک و برخی دیگر ورودی های دلباز و بزرگ دارند.

ورودی خانه یکی از قسمت‌های بسیار مهم و پرترافیک در هر خانه است. اینجاست که مهمانان اولین تماس خود را با خانه شما برقرار می‌کنند. بنابراین، دکور ورودی خانه می‌تواند تاثیر بزرگی بر تجربهٔ مهمانان داشته باشد. برای اینکه بتوانید دکور ورودی خانه را به خوبی انجام دهید، باید موارد زیر را رعایت کنید.

  • نورپردازی
  • استفاده از گل و گیاه
  • انتخاب درب شیک
  • به کار گیری از اکسسوری های زیبا

ورودی بعضی خانه ها سریعا به یک اتاق مثل نشیمن ختم می شوند. باید ارزیابی کنید که چگونه دیزاین و یا طراحی را برای فضای ورودی خود متصور هستید. این مکان باید متناسب با روحیه و شرایط خانواده شما طراحی شود. بدون توجه به کوچکی و یا بزرگی فضا رعایت کردن این راهکارها می تواند ورودی خانه شما را به محیطی دلپذیر بدل نماید:

یک ورودی خیالی در خانه در نظر بگیرید
اگر خانه شما دارای فضای معین ورودی نیست، برای ساخت یک فضای خیالی با وسایل و اسباب مورد نظر اقدام نمایید. انداختن یک پادری ویا ایجاد تغییراتی در کف می تواند این مکان را به شکلی واقعی برای شما ایجاد نماید.شما می توانید با چیدمان خاص وسایل نیز این فضا را برای خود ایجاد نمایید.به خاطر داشته باشید که شما یک مکان ورودی با انباشتی از اسباب خانه نمی خواهید.یک کتابخانه دو طرفه و یا یک مبل کم ارتفاع برای این فضا کافی به نظر می آید. به طور مثال اگر ورودی به روی یک نشیمن باز و بزرگ ختم می شود پشت مبل را به سمت ورودی قرار داده و یک میز کنار مبلی در امتداد ورودی قرار دهید.این کار باعث جدا شدن فضاهای خانه از دیگر می شود. این مکان را می توان با گذاشتن وسایل دکوری نیز تزیین نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *